Sunday 31 July 2011

Menyesal

AWAK,saya menyesal awak sbab saya kluarkn kata CLASH at awak..time tu saya memey tak keruan.kite asyik gado je.awak salh kan saya,saya slahkan awak mcm tak de jln keluarnye lagi.saya tansion gile awak asyik ungkit bnde y awak kata awak da lupe kn.saya btol2 menyesal.time awak btol2 da tak de at hidop saya,hidop saya gelap wak.saya da tak tahu nk wat pe selain MENANGIS.saya rse de sesuatu y hilang.saya tahu y saya hilang awak.kenpa awak still ngan ego awak,walau un saya cube berbaik ngan awak.SAYA SAYANG AWAK..!percaya lhaa saya.saya tak nk khilangan awak.awak tengking saya,saya rse diri saya hina sgt2.huwaaaaaa,sya still pegang janji2 awak at saya.saya sedih sgt.awak skrg pon da berubah,berubah sgt2.tpi saya pham,skrg awak berada at posisi saya dulu,and saya berada at posisi awak,y mne saya sedih bila tgok awak da berubah.itu y y awak rse dulu.saya mintak maaf lau saya skitkan hati awak,wat awak menangis,wat awak sedih.saya mintak maaf sgt2.saya tahu saya byk wat slah at awak.mmg patut pon saya skit,mmg patut un saya masuk hospital. tpi knpe awak still risau kan saya.time balik sekolah,hati saya tertnya2,mne awak.awak da smpai rumah kew.time rehat mata saya cari awak,hati saya tnye awak da mam lom.hum,awak ckp saya tak ambik berat pasal awak,awak slah.lau awak sakit saya lhaa org y paling risau pasal awak.saya tak tidow mlam pikirkan awak.awak thanks bab wat nme gelaran saya "GEMOK","SOTONG".HAHAH,sampai org kat rumah paggil saya cm tu.hahaha.awak seblom saya jumpa awak,saya tak bolh mencintai sape2.tpi sejak saya pndang mata awak,saya dpat rse sesuatu.dan saya yakin dgn rase tu.awak org y paling saya sayng and cintai at dunia ni.tahnks bab terima saya SEADANYE.kbai

No comments:

Post a Comment